היסטורית החברה

JCDecaux היא החברה הבינלאומית היחידה המתמקדת בפרסום חוצות. החברה נוסדה בצרפת בשנת 1964 על-ידי Jean-Claude Decaux (ז'ן-קלוד דקו), וכיום היא פעילה ביותר מ-55 מדינות, עם נוכחות בלמעלה מ-3,700 ערים בעולם. החברה מושתתת על שלושה תחומי פעילות עסקית המשלימים אלה את אלה: ריהוט רחוב, בילבורדים ותחבורה.

JCDecaux הונפקה בפריז בבורסה ב-Euronext  ביוני 2001, אולם עודנה נמצאת בבעלות משפחתית. בראש החברה עומדים האב המייסד, ז'ן-קלוד דקו ובניו  Jean-François Decaux (ז'ן-פרנסואה דקו) ו- Jean-Charles Decaux  (ז'ן-שארל דקו).

עיצוב ומעצבים

הערך המוביל בחברת JCDecaux מתמקד בכבוד לתרבות באשר היא - כבוד לסביבה העירונית ולמורשת התרבותית. תפיסת עולם זו מאפיינת את פעילות חברת JCDecaux בכל סניפי החברה ברחבי העולם.

במשך שנים רבות JCDecaux שיתפה פעולה עם מיטב האדריכלים והמעצבים הגדולים בעולם: נורמן פוסטר, מאריו בליני, פיליפ סטארק, ז'ן-מישל ווילמוט, מרטין שקלי, פיליפ קוקס, "פורשה דיזיין" ובית הספר לארכיטקטורה "מקינטוש".

הצעת העיצוב של נורמן פוסטר, אשר שילבה בעיצוב המתקנים את תכונות היסוד המאפיינות את החיים בישראל - פתיחות, אור וספונטניות, היא זו שהתקבלה לצורך עבודתינו בישראל.

עוצב ע"י נורמן פוסטר

תחזוקה

איכות תחזוקת המתקנים של JCDecaux מייצגת את הערכים עליהם מושתתות פעולות החברה - תחושת שירות, תשומת לב לכל פרט, מחויבות, מקצועיות ותגובה מהירה.

חדשנות ושותפות

הרשת הבינלאומית של חווית JCDecaux, ומרכז מחקר ופיתוח המבוסס בצרפת והמונה 300 עובדים, הם שאפשרו ל JCDecaux לפתח חידושים מחידושים שונים, כגון שירותים ציבוריים ממוכנים הראשונים בעולם, קיוסק מידע אינטראקטיבי, מערכת למתן מידע עדכני בזמן אמת על מועדי הגעה בתחבורה הציבורית, ופיתוחים שונים בתחום מיחזור החומרים.